FFT

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Pátek Červen 4 14:19:01 CEST 2004

Zdravim.

Kdyz vezmu nasamplovany zvuk a udelam nad nim FFT, ziskam ve vysledku dve
pole, tedy alespon v te implementaci, co jsem nasel nekde na webu jako free
a krute ji opraskl :). Jedno pole je realnych a jedno imaginarnich cisel
(alespon tak to chapu). Co je imaginarni cislo sice vim, ale co v tech
vysledcich rika mi jasne neni :(. Mohl by mi prosim nekdo dat rychlou
nalejvarnu ohledne FFT, pokud mozno lopatou (po lopate, ne lopatou po
zadech) ? Zajimalo by mne konkretne, co mam z tech vysledku (poli) vynest do
grafu, abych mel pred sebou frekvencni analyzu, tedy ktere frekvence je
kolik.

Jestli jsem uplne mimo a dostanu od nekoho kopanec spravnym smerem byt i
dost tvrdy, budu take potesen :). Stale jsem si myslel, ze je mi to jasne,
ale bohuzel asi neni a priznavam, je to asi ostuda :(.

S dikem

Jiri Bezstarosti