hlidani siloveho kabelu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Červen 4 13:04:40 CEST 2004

Mozna to opravdu neni mozne ale pro jistotu to reknu - co ten kabel zakopat
nebo nejak jinak schovat, sice to zvysi cenu kabelu ale i ochranu pred
kradezi takze by to bylo nejspolehlivejsi. Pak uz jedine ten kalasnikov...

Pavel

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz]On Behalf Of Dee Jay
Sent: Friday, June 04, 2004 12:04 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: hlidani siloveho kabelu

no tohle zarizeni by fungovalo o po beznem vypadku (bude zalohovane ) s
prostym hlidanim napeti je prave problem - protoze tobude  rvat treba 10x na
noc.U tohohle by byla jistota ze kabel nekdo uz preriz no a nez ufikne druhy
kus tak tam musi byt ochranka s velkym nas*anym psem :o) Cena kabelu je dost
velka to si piste med o prurezu 3*95 neni nic levneho.Bohuzel neda se
detekovat nic dokud se do kabelu nekdo nepokusi ho rezat.
Docela si libi AZe-ho idea s druhym kabelem - sice neni jistota ,ze ten
slabší ufiknou jako prvni,ale privedlo me to na napad ten silovy omotat
beznym CYA 1 nejspis 2x nebo 4 x a udelat z toho smycku a pak pri hlidat
vypadek napeti a preruseni smycky - to uz bude na jistotu.nebude to sice
elegantní ale bude to docela levné :o)

DJ

BTW to Daniel Valuch :

mam jeden cerstvy zazitek z SK - kdyz jsme pred rokem v piskovne montovali
nové plastove rozvadece udrzbari rikaji " To nam sem nedavajte - oni nam to
tu rozbiju" a ted po roce co sem tam byl rikali " Z tech litinovych niekto
ukradol vsetky dekle" :o) a plastove jsou OK - akorat doufam,ze se nezacne
vykupovat plast