hlidani siloveho kabelu

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Pátek Červen 4 12:06:45 CEST 2004

Jde udělat cokoliv. Zvažte ale cenu kabelu a cenu zařízení složitě
vyhodnocujícího zda kabel je či nikoliv. Kolikrát za rok je výpadek
elektřiny, a když je ten výpadek, tak asi bude na místě poplach za
účelem odstranění následků výpadku.
Pokud se kabel např. přes noc nepoužívá, tak jde zase o výrazně
jednodušší úlohu a je možno přes den hlídat výpadek proudu a přes noc
přepnout do režimu zabezpečení - to aby nedošlo k úrazu recyklátorů,
nepřiměřená obrana a následný trestní postih toho co to takto
zabezpečil. Holt zloději u nás mají lepší právní ochranu než poctivci.

Radek