BASIC pro PIC18

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Červen 2 22:07:07 CEST 2004

Zdravim.

Nahodou jsem narazil na BASIC compiler pro PIC18 a podle toho co tam pisi to
vypada docela impozantne - dokonce to pry umi i float cisla a koukam
"Multitasking" - hmm :).

Sice je v demu omezen na kod 1500B, ale hromada jednodussiho softu se do
toho jiste vejde. Mam spoustu ruznych kodu, co nemaji ani desetinu te
velikosti a funguji k plne spokojenosti, takze 10x tolik snad bude i tady
pro ledacos stacit a verim, ze takovy BASIC by mohl otevrit cestu k MCU i
tem, co se doposud obavali nejake slozitosti, zvlaste kdyz i programator k
PIC neni problem a to ani cenovy. K tomu aby si nekdo podle stavu na nejakem
pinu nebo dle ADC neco nastavil bych predpokladal, bude dobre stacit i to
demo a kdyz ne, $50 za plnou verzi taky neni zadna paleta.

Zkouset to nebudu, to necham na jinych a ani by to asi ode mne nemohl byt
optimalni test, jak je to vhodne pro zacatecnika, ale pokud to nalaka byt
jedineho clovicka k PIC, bude to fajn a to jsem timhle prispevkem presne
chtel :).

http://www.midwest-software.com/Basic18/basic18.htm