kde koupit folii na nazehlovani toneru

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červen 2 20:12:14 CEST 2004

On Tue, 4 May 2004, J.R. wrote:

> BTW, k mym pokusum s Positivem 20: pred nedavnem se tu rozebiral zpusob nana
> seni laku a vselijake carovani.
> Vyzkousel jsem to takhle: desku kuprexu jsem oplachl vodou a tim zbavil neci
> stot a prachu ale nijak neobrusoval, pak oplachl v sodnem louhu (asi tak 1%)
> , oplachl destilkou, ususil a lak Positiv 20 na desku nastrikal ve _svisle_
> poloze. Lak krasne stekl (na spodnim okraji desky vytvoril nehezkou mapu) a
> sila nanesene vrstvy byla vyhovujici. Vyzkousel jsem i druhy nastrik po asi

Zdravim,

ozkousel jsme tuhle metodu a zda se ze to je pouzitelne - podarilo se
mi dvakrat po sobe nastrikat positivem pouzitelnou desku. Strikam to
vodorovne 'na tlusto' a pak ji postavim na ubrousek. Prebytek stece
a zapije se do ubrousku, vrstva na desce ma tu spravnou tloustku.

Desku cistim jen mydlem a takovou tou drsnou houbickou na nadobi, oplach
v normalni vode, susim ji temi kuchynskymi papiry aby tam nezustaly mapy.

> Hodne pomaha vychlazeni nadobky s lakem pred pouzitim (pomaleji schne) a tak
> e jeho dukladne promichani.

Otestoval jsem i chlazeny ale vyslo mi to nastejno.