mcu + a -

Petr Stetina petr@lab.cz
Pátek Červenec 30 09:53:37 CEST 2004

Den jsem nebyl na netu a tady mezitim vznikla nabozenska valka!

Vzdyt je to jedno, jestli neco bezi rychleji nebo pomaleji pri stejne
taktovaci frekvenci nebo jestli program zabira o 16 bitu vic. Je to
zkratka jen dalsi diskuze, ktera nikam nevede. Vyserte se na to a pojdte
udelat FAQovnik, kam kazdy napise sve zkusenosti. Pan Bezstarosti bude
psat o PICech, MK o AVR [ja mu tam pripisu neco o Asm! ;)] a bude nam hej!

BTW: Prazaci nezajdem nekam na pivko?

Petr