Stitky na panel, sitotisk

Vida Robert vidar@atlas.sk
Středa Červenec 28 22:09:42 CEST 2004

Dobry den,

Neviem ako je to u laminatu, ale u samolepky tento postup funguje
spolahlivo: Na panel s dierami sa nalepi samolepka bez akychkolvek
dier. Samoleka sa prepichne v strede diery. Ihlovým pilnikom sa o
hranu otvoru "vyreže" otvor v samolepke. (Pilnikuje sa hrana otvoru,
cim dochadza k rezaniu saplepky) Tvar otvoru presne kopíruje otvor v
panely.

--  S pozdravom,     Robo