Stitky na panel, sitotisk

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Středa Červenec 28 09:32:25 CEST 2004

At 09:15 28.7.2004 +0200, J.R. wrote:
>--===============1199902676==

>Ty umis rotacni frezou i ostre vnitrni hrany otvoru ? :-))

No jo no, to jsem zapomnel napsat :-( Napadlo me to az kdyz jsem to poslal.
Samozrejmne radius ve vnitrnich rohach zustane, ale i to se da obejit, ale
je to pak videt. Takze nejlepsi reseni je jehlovy pilnik.
BTW: Az budu mit dratorez, tak vnitrni rohy s radiusem 0.2mm uz snad vadit
nebudou. Na druhou stranu pochybuju, ze nekdo zaplati vyrezani panylku
dratem ;-)))

>3M dela spoustu ruznych lepidel, na panely pouzivam Photo Mount, coz je
>"chemopren ve spreji". Da se koupit v kazdem lepsim papirnictvi, ovsem
>pozor, prodejci maji opravdu ruzne ceny. Ve 3M vyjde na priblizne 350 Kc,
>ale videl jsem ho i za 1.400 Kc ...

No jo, ale chemopren byl v supliku... ;->

S pozdravem           with best regards
 Libor Kavan, Dlouha 421, 543 03 Vrchlabi III,Czech republic
 Phone & Fax:+420 499 426 232       http://www.techtronex.cz