Velke mnozstvi ovladacich prvku a MCU

LuKas hradlo@atlas.cz
Úterý Červenec 27 15:57:20 CEST 2004

Aha, tak to se omlouvam - ten displej mi nejak unikl, ale jeden port na
displej, tlacitka i LED prez posuvne registry na druhy, to se porad k tomu
PICu ještě vejde.
Takze jsme se nakonec shodli na stjnem reseni... :-)

LuKas

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz
[mailto:hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Tomáš Hamouz
Sent: Tuesday, July 27, 2004 3:42 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: Velke mnozstvi ovladacich prvku a MCU

L> Tlacitka bych snimal jednocipem a LEDky ovladal tim stejnym
L> jednocipem prez posuvne registry. Nevidim v tom zadny problem.
L> Jednocip, který by se siknul na tenhle ucel není zadna draha
L> zalezitost (pokud si vyberete PIC, tak třeba za PIC16F628 cca 60Kc
L> bez DPH).

Presne k tomuto reseni jsem dospel take, chtel jsem ho radeji zkonzultovat.
Vysel mi i stejny PIC (Atmely zatim neumim).

L> Ty tlacitka mit samozrejme multiplexovana - asi v matici 6*5 (nebo
L> snadneji 8*4).

To uz bude problem, protoze jeste tam bude displej a ten par dratu
spotrebuje. Myslim ze reseni pomoci posuvnych registu bude na draty
uspornejsi, da se to libovolne rozsirovat a rychlost zde neni kriticka,
staci kdyz zarizeni bude reagovat pod prahem vnimani zpozdeni.

Tomas