Velke mnozstvi ovladacich prvku a MCU

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Červenec 27 15:42:06 CEST 2004

L> Tlacitka bych snimal jednocipem a LEDky ovladal tim stejnym jednocipem prez
L> posuvne registry. Nevidim v tom zadny problem.
L> Jednocip, který by se siknul na tenhle ucel není zadna draha zalezitost
L> (pokud si vyberete PIC, tak třeba za PIC16F628 cca 60Kc bez DPH).

Presne k tomuto reseni jsem dospel take, chtel jsem ho radeji
zkonzultovat. Vysel mi i stejny PIC (Atmely zatim neumim).

L> Ty tlacitka mit samozrejme multiplexovana - asi v matici 6*5 (nebo snadneji
L> 8*4).

To uz bude problem, protoze jeste tam bude displej a ten par dratu
spotrebuje. Myslim ze reseni pomoci posuvnych registu bude na draty
uspornejsi, da se to libovolne rozsirovat a rychlost zde neni
kriticka, staci kdyz zarizeni bude reagovat pod prahem vnimani
zpozdeni.

Tomas