Zvuk z mikrofonu

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Pondělí Červenec 26 19:08:59 CEST 2004

Ondřej Kozumplik wrote:
> POD 2.0 dnes stoji 9.500,- Kc a ma to skvele simulace kytarovych aparatu
> (je jich tam 32), kytarovych beden (je jich tam 16), efekty jako echo,
> delay, chorus, flanger, rotary, tremolo, compressor,....... atd atd atd.
> Vrele ho doporucuju.

Zoom efekty znate? jsou levne, paradni, lec... kdyz chcete po pul roce
od uvedeni si ho koupit, uz se nevyrabi a v dohledne dobe neni nahrazka
(tak behem urcite bude) - jsou silene pruzni, az nemozni. Ale jak se k
nim natrefite, vyzkousejte. Delaji kdeco, tudle jsem  videl nekde na
webu nejyky muzikantsky MD rekorder co chtel sef - lec uz se nevyrabel :-)

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!