Zvuk z mikrofonu

Ondřej Kozumplik kozond-konf@seznam.cz
Pondělí Červenec 26 09:51:02 CEST 2004

ten ReValver jsem zkousel. Zvuk uchazejici, ale docela dost ruchu, a
hlavne naprosto otresne bylo zpozdeni, se kterym vysledny zvuk vylezal z
bednicek. Muj zaver je vyzkousejte a musi kazdy uznat sam, jestli to ma
cenu.
Pro kytaristy ja osobne doporucuju jak na nahravani doma do pocitace,
tak do studia i pro zive hrani hracku s nazvem POD od fy LINE 6. Verze
POD 2.0 dnes stoji 9.500,- Kc a ma to skvele simulace kytarovych aparatu
(je jich tam 32), kytarovych beden (je jich tam 16), efekty jako echo,
delay, chorus, flanger, rotary, tremolo, compressor,....... atd atd atd.
Vrele ho doporucuju.
Viz http://www.line6.com

S pozdravem

O. Kozumplik