AW: BUZ11 paralelne

Kaliciak, Richard Richard.Kaliciak@ibykus.de
Pátek Červenec 23 17:07:10 CEST 2004

Dobry den,

ako jedna z vyhod pri pouziti koncovych MOSFET tranzistorov v zosilnovacoch je prave paralelne spojenie FETov pre vyssi vykon. Napriklad taky DPA330:
http://margo.student.utwente.nl/el/ampz/sch330.html
Samozrejme ze musia byt rovnake a na spolocnom chladici, ale o tom sa tu uz hovorilo.
Este je rozdiel v chovaniu medzi lateralnych a vertikalnych tranzistorov MOSFET. Nieco k tejto teme (zosilnovace) je uvedene tu:
http://www.zesilovace.cz/view.php?cisloclanku=2003111801

Richard Kaliciak