Zajemci o BS50U a BS310U

Jirka zaloha@volny.cz
Čtvrtek Červenec 22 16:13:30 CEST 2004

Snail Instruments napsal(a):

> Jestli mohu poprosit zajemce o tyto pristroje, necht se mi ozvou na
> snail@iol.cz ,(nikoliv do konference).

Dekuji za tentokrat promptni vyrizeni, vypada to zajimave. Dost
pravdepodobne moje penize budete mit nepojzdeji pod stromecek :-)... Jen
se jeste zeptam, a to v konferenci, protoze to muze zajimat i ostatni:

1) dodavka bude obsahovat i software, nebo bude nutno ho stahnout? Nejde
mi o fyzickou distribuci, ale o licenci. Pri nejlepsi vuli jsem neprisel
na webu www.bitscope.com na to, zda treba DSO je freeware, nebo nikoliv...

2) jak to bude s osc. sondami a log. hacky - nutno dokoupit zvlast? Ve
Vasi soucasne nabidce je to "all-inclusive" :-)

3) BS310U ma pouze USB pripojeni, nebo zaroven i RS232? Ptam se kvuli
starsimu notebooku bez USB, se kterym bych to chtel alternativne provozovat.

Diky

--
Jirka