problem s ICD2

jiri@bezstarosti.cz jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Červenec 22 15:09:29 CEST 2004

Kdy byla vyrobena ta PIC18LF8720 ? Je to napsano na pouzdre.

Jde o to, ze pri vyssim taktovani nez 4MHz starsi kusy delaly opravdu psi
kusy - vypadavaly bity a nedalo se naprosto predvidat kdy a kde - pravidlo
se pro to nenaslo a tedy na vice nez 4MHz nebyly pouzitelne (mel jsem F, ale
LF jsou o tom samem).

Abych byl presnejsi, plnil jsem W registr a rovnou jej posilal seriakem a to
mockrate za sebou no a obcas na nekterych mistech jsem dostal v tom W bity
jinak, nez byly nastaveny. Po snizeni taktovani ze 20MHz na 4MHz a prehozeni
tak, aby byla stejna prenosova rychlost pri jinem nepohnuti s kodem problemy
zmizely, tedy seriakem to byt nemohlo a pozdeji se potvrdila ta chyba v
errate primo od Microchipu.

Ty zjezene vlasy co mi to produkovalo bych Vam nepral. Takze pokud mate
starsi kousek, ze se nekde udela uplne neco jineho nez by melo neni vubec
nijak vyjimecny stav, pokud taktujete nad 4MHz.

--
Jiri Bezstarosti

-----Original Message-----
From: MK [mailto:info@mcu.cz]
Sent: Thursday, July 22, 2004 2:49 PM
To: [HWnews]
Subject: Re: problem s ICD2

> to ze pouzijem clrwdt v programe neznamena ze ho mam zapnuty vo fuses -
> a ani nemam. Jednoducho tu instrukciu pisem automaticky v main slucke...

Aha, tak sorry :-))
- pouze pro jistotu se zeptam, zda jste opravdu v debug rezimu a bezi
oscilator :-)
- skusil bych snizit frekvenci oscilatoru, mozna se jedna o stejnou chybu
jako u 877 na 20MHz ??
- skusil bych dat 22p mezi PGC a PGD
- 8720 jsem zatim nikdy nepouzil, ale co se vratit k starsi verzi MPlabu ??
na 6.6 je pomerne dost stiznosti

S pozdravem
MK