Re: Re[2]: protizlodějské opatření

Tomáš Vymětal vymetalt@snt.cz
Pondělí Červenec 19 20:49:59 CEST 2004

Uvažujme trošku realisticky, jde o centrum města, nemůžeme si dovolit ho
půlku vykouřit, to by škody převážily užitek. To samé s hlukem.

Ten strobák zní docela dobře... a věřím, že nemusí jít ani o desetiny Hz...
V kombinaci s kouřovou clonou (docela by mě zajímalo, jak se bude ten
strobák chovat v ní) to zní jako hledané řešení.

V každém případě pes, slzné granáty a různé vynucovací prostředky k
opusštění prostoru se zamítají. To aby se zloděj držel venku, k tomu je
určené to neprůstřelné sklo. Pokud projde jím, tak ať se už se teda zdrží.
Ještě mě napadlo použít nějaké stahovací kovové rolety, jako jsou garážová
vrata, schovat je do dvojitého stropu a spustit např. miutu pro prolomení
skla, nebo dálkově. Todle ale stejně může vyjít jen jednou, na další akci se
zloději líp připraví.

T.V.

Dalsi varianta, o neco viditelnejsi, je *velmi* jasne svetlo. Oslneny
protivnik bude dezorientovany, a pokud s tim nepocital a neprinesl si
tmave bryle, bude muset tapajic a s ocima zavrenyma vyklidit prostor.
Modifikaci muze byt "pomaly stroboskop", zapinajici a vypinajici svetlo v
intervalech (nekolik desetin Hz?), ktere oku nedaji cas se plne
prizpusobit ani na svetlo, ani na tmu. To by mohlo byt jednodussi na
realizaci a s podstatne spolehlivejsim ucinkem, nez zbran akusticka.