Procesorova dem....STOP IT

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Sobota Červenec 17 00:45:25 CEST 2004


Ja vim, ze vysokozdvizny vozik nelze srovnavat s letadlem, ale i tim vozikem
muzete nekoho primacknout nebo zabit. Je tudiz potreba dodrzovat jista
pravidla.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz


Jenom malou poznamku. Myslim, ze nikdo nebude opravovat brzdovou hadicku
izolepou, ale jde o to, ze drzost "znackovych" vyrobcu je nekdy mimo
unosne meze.
jp


Krucinsky Ladislav wrote:

>Vázení úcastníci této horící debaty.
>Znacnou cástí threadu se táhne motto, které bych strucne popsal jako:
>Neztezujte zbytecne servis výrobku.
>Jenze: pri pouzívání nekterých výrobku jde o zivot. Auta nebo v mém prípade
vysokozdvizné vozíky.
>Ani my jako autorizovaný servis nesmíme vlízt do uzavreného modulu, musíme
ho vymenit za jiný uzavrený modul. Co já uz se naposlouchal argumentu typu:
>Vzdyt je tam vadný jeden odpor za 2 Kc a vy mi nutíte modul za X tisíc.
>Jenze problém MIMO JINÉ je v tom, ze firma vyrábející daný výrobek
prohlasuje, ze výrobek bude po celou dobu zivotnosti bezpecný pro obsluhu,
za nejakých predpokladu (dodrzení návodu, pravidelná údrzba, kontroly a
hlavne DODRZENÍ POSTUPU PRI OPRAVÁCH). A stací málo - nejaký Franta se
rozhodne ze firme usetrí furu penez tím ze ten odpor za 2 Kc vymení. Jakou
má jistotu, ze to byl pouze ten odpor ? Mohlo tam dojít k poruse neceho, co
za cas po oprave odporu porusí bezpecnost výrobku. A první reakce zákazníka
není " Sakra, my jsme neco zvorali pri té oprave" ale "Ridic naboural
protoze firma xxx to vyrábí blbe."
>Jako bastlír jsem vnitrne znacne rozpolcen pri nutnosti vysvetlování výse
uvedeného ale jakmile zacne jít o bezpecnost a zdraví, tak musí tyto ohledy
stranou.
>Hezký víkend.
>
>zdravim - regards - tschuess
>
>Ing. Ladislav Krucinsky
>specialista servisu
>Linde Material Handling Ceska republika s.r.o.




Další informace o konferenci Hw-list