Procesorova dem....STOP IT
j.prachar
j.prachar@i.cz
Pátek Červenec 16 13:56:00 CEST 2004
Jenom malou poznamku. Myslim, ze nikdo nebude opravovat brzdovou hadicku
izolepou, ale jde o to, ze drzost "znackovych" vyrobcu je nekdy mimo
unosne meze.
jp
Krucinsky Ladislav wrote:
>Vázení úcastníci této horící debaty.
>Znacnou cástí threadu se táhne motto, které bych strucne popsal jako:
>Neztezujte zbytecne servis výrobku.
>Jenze: pri pouzívání nekterých výrobku jde o zivot. Auta nebo v mém prípade vysokozdvizné vozíky.
>Ani my jako autorizovaný servis nesmíme vlízt do uzavreného modulu, musíme ho vymenit za jiný uzavrený modul. Co já uz se naposlouchal argumentu typu:
>Vzdyt je tam vadný jeden odpor za 2 Kc a vy mi nutíte modul za X tisíc.
>Jenze problém MIMO JINÉ je v tom, ze firma vyrábející daný výrobek prohlasuje, ze výrobek bude po celou dobu zivotnosti bezpecný pro obsluhu, za nejakých predpokladu (dodrzení návodu, pravidelná údrzba, kontroly a hlavne DODRZENÍ POSTUPU PRI OPRAVÁCH). A stací málo - nejaký Franta se rozhodne ze firme usetrí furu penez tím ze ten odpor za 2 Kc vymení. Jakou má jistotu, ze to byl pouze ten odpor ? Mohlo tam dojít k poruse neceho, co za cas po oprave odporu porusí bezpecnost výrobku. A první reakce zákazníka není " Sakra, my jsme neco zvorali pri té oprave" ale "Ridic naboural protoze firma xxx to vyrábí blbe."
>Jako bastlír jsem vnitrne znacne rozpolcen pri nutnosti vysvetlování výse uvedeného ale jakmile zacne jít o bezpecnost a zdraví, tak musí tyto ohledy stranou.
>Hezký víkend.
>
>zdravim - regards - tschuess
>
>Ing. Ladislav Krucinsky
>specialista servisu
>Linde Material Handling Ceska republika s.r.o.
>
>
>
>
Další informace o konferenci Hw-list