Overeni teploty pajecky

auro auro@netro.cz
Pátek Červenec 16 12:01:11 CEST 2004

ne(které pájky mají termoc(lánek integrovaný v sobe( kvu*li regulaci. Já
mám termoc(lánek "k" z drátu* o pru*me(ru 0,25 mm izolované smaltem,
který je dost slabý na to, aby me(r(il zkreslene( od ochlazování. kdyz(
se do hrotu vyvrtá dírka 1.2 mm hluboká 4mm v silném míste( u topného
te(líska, jde do ne(j vloz(it spoj termoc(lánku.