Spatne skusenosti

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pondělí Červenec 12 23:57:20 CEST 2004

Zdravim,
take nejsem zastancem procesoru v kazde (.......) a take nechci delat
Conradovi, ci FK Technics reklamu, a sobe take ne, protoze ji v soucasne
dobe na prodej nemam. Ale je to vazne dobra pajka a i ty co se ke mne
dostaly jako vracene jsem nemusel vubec jeste otevrit. Zrejme si nemcourek
neprecetl navod ( nejvice miluju vracene "vadne" pristroje, kde zatahnete za
papirek pod baterkou a ono to funguje :-))) ). Vsechny  fungovaly az na
jednu, u ktere neslo tlacitko pro down teploty. Hrot vydrzi asi vecne ( to
berte s rezervou), mne se jeste nepodelal a mojim znamym take ne.
Pokud chcete podrobnejsi info, tak dejte do Google LS50 (LS-50) Conrad,
pripadne jeste Lötstation. Ja na to bohuzel dnes jiz nemam cas a tak pokud
tam najdete rozdilne info od mojich, tak to take muze byt tim, ze s ni nekdo
neni spokojen, ale take tim, ze clovek vetsinou pise o dane veci do konfery,
kdyz ma problem.
Chce to ale trochu nemciny.
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz

Hmmmmm....zase procesor, i v pajecce (proc proboha?), pokud mozno
tchajwanska "kapka" pod LCD displayem (chip zality epoxidem). Delejte
jak myslite, az se Vam to podela, ani si neskrtnete (a prave Conrad
zrovna moc kvalitou nesluje).

Proc si nekoupite neco "diskretniho", treba Solomon SL-20? To opravite
vzdy (je to tedy "na veky"), jen menite hroty, ktere pouziva napr. i
Diametral, takze jsou zcela bezne k mani.

--
Jirka