Procesorova dem....STOP IT

Libor Kavan lkavan@krkonose.cz
Čtvrtek Červenec 15 00:55:19 CEST 2004

>Diky, ze jste to napsal za me. Uz jsem na pokrokoveho MK nejak nemel
>silu.... Zrejme je v tom servisu zbehlejsi nez ja.

Ach jo, to je zase boj, tak ja se teda taky pridam ;-) Vzhledem k tomu, ze
se pohybuju na obou stranach teto barikady tak chapu obe strany.
Programovatelne soucastky jsou skvele veci, pokud se na ne divam z pohledu
vyvojare - setri mi cas vyvoje, mozne bezproblemove modifikace podle
zakaznikovych vymyslu, zaberou mene mista nez klasicke reseni, mene zerou,
atd. atd. Takze MCU pouzivam fakt hojne. Na druhou stranu, pokud jsem v
pozici servisaka tak prevazne nadavam, protoze oprava (rychla,levna) je
vetsinou nerealna (vyrobce uz neexistuje/nehlasi se k vyrobku/chce nesmyslne
penize na novy dil apod.) To Kosto asi nemuzes uprit, ze je rozhodne
jednodussi vymenit bezne dostupnou soucastku (nemusi jit nutne o 20 let
stary vyrobek) nez shanet vyrobce a od nej novy MCU. U me to vetsinou to
skonci reversem a nahrazenim puvodniho MCU jinym, s mojim programem ;-) Uz
jsem takhle par veci vyresil, takze ortodoxnim servisakum mohu jen doporucit
;-) Je ovsem potreba si spocitat, jestli se vyplati tomu venovat potrebny cas...
<joke>
Idealni reseni pro obe strany->zakazeme u programovatelnych soucastek
moznost zamceni a nebo jeste lepe, zavedeme zakonnou povinnost uverejnovat
vsechny softy jako opensource.
</joke>

S pozdravem           with best regards
    Libor Kavan               Phone & Fax:+420 499 426 232
    Dlouha 421
    543 03 Vrchlabi III,CZ    http://www.techtronex.cz