Procesorova dem....STOP IT

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 14 14:56:29 CEST 2004

No ale ted jste uhodil hlavickou o hrebicek. Jak zde nekdo psal - MCU je
soucastka jakakoliv jina. Neni to tedy spis problem vyrobce zarizeni, ze
neposkytuje uvedeny procesor - soucastku jako kterejkoliv jiny nahradni dil.
Neni to tedy spis o tlaku na vyrobce, aby procesor byli treba nuceni
poskytnout v ramci nejake povinne servisni lhuty.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.