Procesorova dem....STOP IT

Jirka zaloha@volny.cz
Středa Červenec 14 14:40:55 CEST 2004

MK napsal(a):

> Kupodivu s Tebou musim souhlasit :-)))
>
> Pro stouraly jen podotknu, ze nejdrive jsem mel opravdu vse nakreslene se shift registry,
> jenze pak to zacalo v hlave "vyhnivat" a rychle jsem opet klesl k "dementnosti"

On ten cely spor je mj. o uhlu pohledu: vetsina (vsichni) obhajci MCU
jsou z rad konstrukteru/vyrobcu, ja to vidim z hlediska servisu (uz jsem
o tom taky psal). No a z hlediska servisu (u me zalozeneho prevazne na
reverse engineeringu, protoze v naproste vetsine jde o unikatni zarizeni
bez dokumentace, nebo je tato naprosto nedostupna) je pouziti MCU (ale i
   "zamcenych" FPGA, GAL/PAL apod.) _slusna katastrofa_ ... Mozna (byt
prevazne producentem) bych svoje nazory upravil - tedy pokud by mi byl
jedno onen nasledny servis.

Ja ovsem i z hlediska zivotnich postoju nezastavam nazor, ze vyrabet
stale nove a nove je nejlepsi zpusob reseni (zejmena ve vztahu k
dnesnimu konzumnimu charakteru temer vseho).

Takze tak a uz toho fakt nechavam, neni skutecne co resit.

--
Jirka