Procesorova demence

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Středa Červenec 14 11:54:45 CEST 2004

Uz mi to neda, porad jen cist a nenapsat uvahu na tema Procesor - andel nebo
dabel ?

Ze zivota:
Nedavno jsme delali modul, ktery snimal nejake digitalni signaly, trochu je
kombinoval, byla tam ruzna casova zpozdeni, ruzne indikace (dvoubarevne LED,
blikani), a nakonec vystup na USB.

Nejprve jsem k tomu pristoupil jako elektronik, ktery si rad neco navrhne,
vyslo mi to krasne na 2x 74HC14, par RC clanku, docela vtipne zapojeni,
clovek ma z toho radost kdyz neco takoveho vymysli, koncilo to FTDI 245 s
paralelnim rozhranim.

Pak jsem se posadil na druhou stranu stolu, zamyslel se jako "manager",
zjistil, ze mame udelat docela rychle 90 ks, uvedomil si, ze dotycny
zakaznik rad neco meni na posledni chvili, zamyslel jsem se nad narocnosti
testovani, nakreslil to s procesorem a se seriovym FTDI232, spocital vse
znova a pak uz nebylo co resit...

Zaver byl: kdybych delal 1-10 ks, dal bych prednost bezprocesorove verzi,
pri vice kusech urcite procesoru. Hlavnim duvodem je obava, abychom nedodali
neco spatne otestovaneho. Sice se u nas ke kazdemu kusu vyplnuje testovaci
protokol, ale pravdepodobnost chyby je pri mereni casu vetsi. V zapojeni s
procesorem zbylo jen par vstupnich delicu.

S pozdravem
Pavel Poucha

Máte-li chut, navstivte nase stránky http://www.papouch.com/

---