Procesorova demence

MK info@mcu.cz
Středa Červenec 14 10:44:27 CEST 2004

> Myslim, ze tento generator posloupnosti (ha, to bude ono :-) ) popsal uz
> pan Krucinsky (mozna bych udelal drobne obmeny). PROC LFO = Low
> Frequency Oscillator, pokud to spravne chapu????? Jinak jsem jako
> alternativu opakovane doporucoval JB s jeho PICy, staci cist.

Takze chapu-li to spravne, tak "procesorova demence" je pouziti procesoru
na miste, kde to jde jinak, jednoduseji a lepe bez nej.

Ano s timto naprosto souhlasim.

Jen me unika jedna drobnost:

na jedne strane vezmu uC s mene jak 50 instrukcemi a na druhe strane CMOSovou delicku
s nejakym oscilatorem tak fakt nemohu prijit na jedinou vyhodu, ktera by me zvyhodnila reseni
bez toho zatracovaneho uC

Mozna jsem jiz dementni, ale fakt nemohu na nic prijit :-)
Mozna mi ale nekdo otevre oci

S pozdravem
MK