OT: www.servis24.cz

V P vvitty01@seznam.cz
Sobota Červenec 10 00:31:37 CEST 2004

Zdravim,
v hodinach a jejich synchronizaci bych nevidel velky problem.
Moje kuchynske digitalky z vietnamske trznice jdou jiz nekolik let za pul roku ujedou stezi o minutu, serizuji je vzdy pri zmene casu. A muj radiobudik se serizuje sam na zaklade signalu z "eteru", takze naroky na dlouhodobou stabilitu RTC se opet zmensuji.

Navic, hodina platnosti kodu poskytuje dostatecnou rezervu. Ze tam nejaka casova zavislost je si ostatne muzete celkem snadno overit, staci zadat prikaz k prevodu a jako potvrzovaci kod pouzit kod vygenerovany pred nekolika hodinami.

Jeste pred par lety jsem pouzival e-banking HVB, a tam byla platnost hesel dokonce pouze minuta, a skutecne tam omezeni casem fungovalo. Stejne tak potvrzovaci kod na kalkulatoru vychazel stejny zhruba po dobu pul minuty, pak se zmenil.

O ktery kod zadate? Zkuste si pozadat o kod, potvrzujici platbu. Na kalkulatoru CS se vyvolava tusim mackanim I tak dlouho, dokud se na displeji neobjevi Platba?. Nechte si ho spocitat pro platebni prikaz, a totez zkuste o par minut pozdeji, a pak o par hodin pozdeji... V prvnich dvou pripadech me vychazi stejny, ve tretim by mel vyjit jinak, ale to mam overeno pouze na kalkulatoru z HVB, u CS jsem to vedome nezkousel.

   Viktor