OT: www.servis24.cz

hrochmusic@centrum.cz hrochmusic@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 8 08:37:50 CEST 2004

Uznavam ze CS neni to nejlepsi ale sou tu proste veci ktery me celkem vyhovujou. To ze se stranky nacitaj pomalejc, mi vadi velice malo.
Me zajima napriklad to, jakou mam moznost dostat se k penezum (idealne
pres bankomat), protoze pokud si vyjedu do nakyho mesta (a uplne mi
staci Praha) a v mistnim nejvetsim krame, ktery tam jako jediny ma moznost placeni kartou a este tam na
sebe prodavacky rvou pred pul prodejny "máňo!? pujcis mi tu
krabicku na platebni kartýý??!!" tak si radsi zajdu do bankomatu
vetsinou na viditelnym miste, takze nemusim mit strach ze tam neni
nebo ze je schovanej za bukem (nejsem blbej a nebudu tahat penize z
domova v penežínce). A protoze takovy bankomaty ma jen sporka, radsi budu u
sporky, protoze vybirat z cizich bankomatu s tucnym poplatkem i kdyz
zridka, se mi proste vubec nechce. Proste svy vyhody to ma..

ps: doufam ze se mi ted nepovede jeste vic rozfoukat plaminek flame :o))