indikator dechu a tepu

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pátek Červenec 9 21:46:25 CEST 2004

> Chudinky dětičky, ale třeba je to myšlené jenom z hecu :-P

No vzdyt me znas, tak vis jak je to mysleno :-)))

> A snímání si myslím že funguje tak, že děťátko má jistou hmotnost, při
> inspiriu se jeho hmotnost zvýší o hmotnost vdechnutého vzduchu. Při

Pokud jsem si hral s timto snimacem tak jsem zjistil pouze to, ze reaguje na
vibrace (vibracni motorek s N3210 vhodne umisteny na matraci a pripojeny k
baterce spolehlive simuluje dychajici dite :-) ), nic blizsiho jsem
nevypozoroval (majitel mi dalsi pokusy jiz nedovolil nebot uz chtel spat
:-) ). Ale tomu snimaci musi stacit opravdu malo, pokud jsem dobre videl tak
v prodnici v Praze Podoli to pouzivaji jako jeden z prostredku i na
nedonosene deti pod 2 kila (mozna i mene ale to jsem nevidel) schopne uz
samostatneho dychani. Kamaradka tam mela dite s hmotnosti taky kolem 2kg a
jednou na to omylem zapomela kdyz chtela maleho prebalit a male vzbudila
celou porodnici... Kdyz uvazim kolik muze mit tak male dite objem plic a
kolik z nej behem dychani skutecne vyuzije tak ten hmotnostni rozdil je
minimalni a citlivost musi byt velka. V Podoli meli nekolik typu (ruznych
vyrobcu vcetne Jablo tronu) podlozek ale my jsme je nastesti nepotrebovali
tak jsem nemel moznost nijak pozorovat chovani jine nez te od Jablo tronu
viz. vysse.

Pavel

Jak tak koukám, jeden větší drasťák než druhý ...

Chudinky dětičky, ale třeba je to myšlené jenom z hecu :-P

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz