indikator dechu a tepu

Saša 'Viky' Svobodová viky@zdravotnici.cz
Pátek Červenec 9 21:03:33 CEST 2004

Zdravím,

 já si myslím že to bude jenom snímač dechu. Dýchání a oběh spolu úzce
souvisí a pokud selže jedno, druhé  se do pár okamžiků také zhroutí.
Však jsou obě funkce řízeny z center v prodloužené míše.

 A snímání si myslím že funguje tak, že děťátko má jistou hmotnost, při
inspiriu se jeho hmotnost zvýší o hmotnost vdechnutého vzduchu. Při
exspiriu se zase sníží. Také se mění rozměry hrudníčku. Pokud bude
podložka obsahovat piezo element a nebo nějaký poměrový snímač
hmotnosti, dá se podle změn určit zda děťátko dýchá nebo ne. Případně
zda se vrtí :-)

  Snímátí tepu takto si myslím nepůjde, na zádech není kde. Možná v
poloze na bříšku že by to šlo snímat z aorty abdominalis, ale kdo položí
napucnuté mimčo na bříško tak není rodič ale nelida ...  Jediné řešení
"bezdrátového" snímání tepu vidím v použití citlivého mikrofonu a velice
úzkého filtru za tím.

    Snad už se mi to podaří procpat do konfery ... Posílám to sai tak po
milionté O:-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz