vzorky a clo+DPH

Marek Pavlů marekpavlu@mybox.cz
Pátek Červenec 9 10:47:48 CEST 2004

Zdravim,

Pokud toho znameho ma, ze?

S pozdravem,
                        Marek Pavlu

//-----Original Message-----
//From: hw-list-bounces@mailman.nethouse.cz [mailto:hw-list-
//bounces@mailman.nethouse.cz] On Behalf Of Navrhy A P
//Sent: Thursday, July 08, 2004 1:58 AM
//To: [HWnews]
//Subject: Re: vzorky a clo+DPH
//
//Jestli chcete pro vec neco udelat, navstivte sveho poslance.
//
//Nebudeme tu resit, proc se tak deje, ze ne? Protoze kazdy vychytraly
Cech
//by si pak domluvil cenu zbozi 0 a dopravne $5000. A navic se ten zakon
//DPH posledni dobou dosti zmenil...
//
//O vetsinu vzorku lze pozadat i mistni nebo evropske zastoupeni
vyrobcu.. A
//pokud chudy student nema chut delat byrokraticke papirovani, necht
pozada
//nekoho znameho platce DPH o spolupraci.
//______________________________________________________________
//> Od: Jiří Sloupenský <jsloupensky@ktuo.cz>
//> Komu: "[HWnews]" <hw-list@mailman.nethouse.cz>
//> CC:
//> Datum: Wed, 7 Jul 2004 22:45:12 +0200
//> Předmět: Re: vzorky a clo+DPH
//>
//> Máte asi pravdu. V případě vzorků zdarma a navíc pro studenta je to
//problém.
//> Asi je to námět na podporu vývoje a výzkumu ze strany státu. Je
divné,
//že se
//> o změnu v této oblasti vysoké školy v probíhající diskuzi nesnaží.
//> nebo jsem to aspoň nezaznamenal.
//>
//> Zdraví J. Sloupenský
//>