vzorky a clo+DPH

Navrhy A P navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Červenec 8 01:58:17 CEST 2004

Jestli chcete pro vec neco udelat, navstivte sveho poslance.

Nebudeme tu resit, proc se tak deje, ze ne? Protoze kazdy vychytraly Cech by si pak domluvil cenu zbozi 0 a dopravne $5000. A navic se ten zakon o DPH posledni dobou dosti zmenil...

O vetsinu vzorku lze pozadat i mistni nebo evropske zastoupeni vyrobcu.. A pokud chudy student nema chut delat byrokraticke papirovani, necht pozada nekoho znameho platce DPH o spolupraci.