CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červenec 8 14:27:09 CEST 2004

Vy jste ale prehlidl, ze se jedna o specialni PC ktere ma cele prikon radove
30-40W. Tenhle prikon uchladi spolehlive jen plocha skrine.

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.