CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Červenec 8 14:17:53 CEST 2004

To mate isto pravdu, otvoreny ohen nema ako vzniknut nasledkom
odpojenia ventilatora.
Ine vsak chcem: kazdopadne ventilator v zdroji neodpajat! Moze sa "na
stole" pri otvorenom PC zdat, ze vykonove suciastky zdroja su chladne,
dokonca to aj moze byt pravda. Ale v uzavretej skrinke PC tento
ventilator zabezpecuje chladenie celeho vnutrajska - CPU, HDD, karty...
Bez obehu vzduchu sa moze nieco z tohto prehriat a prestat pracovat.
Nemusi, ale moze. A je tu leto, naco riskovat. Staci ventilator s
nizsim prikonom spomaleny hoci aj hrejucim odporom. Metodu "7V"
zapojenia by som si dovolil nedoporucit, popisane je o tom dost...

miro