vzorky a clo+DPH

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Středa Červenec 7 22:50:23 CEST 2004

At 22:32 7.7.2004 +0200, =?iso-8859-2?Q?Pavel_Ko=F8ensk=FD?= wrote:
>Jen¾e pova¾uji za NEMRAVNÉ po¾adovat DPH za bezplatnì poskytnuté vzorky.
>Pokud výrobce poskytuje vzorky zdarma (vèetnì po¹tovného), tak by stát
>nemìl odrbávat obèany tím, ¾e z ceny dopravného vymìøí DPH, které platí
>pøíjemce vzorkù.

K tomu bych dodal, ze me minuly tyden ojebali tak, ze mi na soukromou
zasilku fyz.osoba -> fyz. osoba z USA naparili DPH. Protoze mi jako
spravnymu pitomci nedoslo, ze od 1.5. se podminky pro non-EU zeme zhorsi.
Driv byl limit 6000 Kc, ted je limit 55 USD. A udana hodnota na tom mojem
balicku byla $150.

Jestli nekdo chape, proc ma byt _podruhe_ daneno takovehle zbozi
(odesilatel musel v USA zaplatit sales tax), tak ja to teda nechapu.

Jindroush (kubecj@asw.cz)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.