CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Červenec 7 09:02:05 CEST 2004

Radek Vicek wrote:
> Kdyz uz jsme u toho tak IPCOP 1.4 mohu vrele doporucit (je to tedy beta, ale
> snad pred uvolnenim) - z verze 1.3 je to neuveritelny skok a slape uplne
> neuveritelne na stale stejne masine (P90,32MHz,HDD 1GB). Uz podporuje vice
> rozhrani ne jen RED,ORANGE,GREEN. Pribylo dalsi pro bezdratovou sit a
> naprosto luxusni je monitoring celeho FW.
>
> Jedine co je trochu minus je ze potrebuje k svemu behu na boardu grafiku. Ta
> 1.3 se spokojila jen s MB a sitovkama.
>
> Nicmene s ohledem na spotrebu by me zajimala eventuelni nahrada HDD
> [...]

To bude tezsi, pokud na to tvurci nepamatovali.

Zkuste redwall firewall, tam hdd nepotrebujete, vystaci s cdrom a floppy.

--

Jaroslav Lukeš

--
Tento e-mail nemůže obsahovat VIRY
jelikož nepocházi z virózního systému M$ Windows!