CF misto disku (IPCOP) bylo RE: OT: Zaznam z logu FW

Radek Vicek vicek.radek@cpost.cz
Středa Červenec 7 08:28:54 CEST 2004

Kdyz uz jsme u toho tak IPCOP 1.4 mohu vrele doporucit (je to tedy beta, ale
snad pred uvolnenim) - z verze 1.3 je to neuveritelny skok a slape uplne
neuveritelne na stale stejne masine (P90,32MHz,HDD 1GB). Uz podporuje vice
rozhrani ne jen RED,ORANGE,GREEN. Pribylo dalsi pro bezdratovou sit a
naprosto luxusni je monitoring celeho FW.

Jedine co je trochu minus je ze potrebuje k svemu behu na boardu grafiku. Ta
1.3 se spokojila jen s MB a sitovkama.

Nicmene s ohledem na spotrebu by me zajimala eventuelni nahrada HDD
(nejvetsi zrout) za CF. Vim ze se to bezne dela, ale neni mi jasne jaka bude
zivonost CF vzhledem k zapisum na ni (pouzivam na FW proxynu).

RadekCX

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.