OT / Re: vzorky a clo+DPH

Pavel Kořenský pavel.korensky@dator3.cz
Pátek Červenec 2 23:29:28 CEST 2004

Já jsem je nijak nepřesvědčoval. Prostě jsem prohlásil, že je to zásilka
pro soukromou osobu a deklarovaná cena je nižší než 6000 Kč a oni mi to
vydali.
Jednalo se jak o vzorky od různých firem, tak i o některé věci koupené
na EBay.

Mimochodem, asi už blbnu, ale jaký je vztah 6000 Kč a 45 Euro v rámci
prosté aritmetiky ?

Zdraví PavelK