Re: Hledá se "TO" :)

Danhard danhard@volny.cz
Neděle Prosinec 26 17:19:31 CET 2004

At se Ti to lepe popisuje  :o)
http://www.pselectronic.cz/psobr/5201/52010636.jpg
Danhard
-------------

Hezký den přeju,

    mám jeden problém a to ten že scháním jednu věc a nevím jak se
jmenuje a těžko se popisuje :-)

    O co jde:

    Jednou na Ampéru jsem viděla takovou pomůcku pro pájení a kontroly.
Něco jako mají hodináři na práci, takové "brejle" ale tak nějak zvláštně
tvarované a navíc třeba se světýlkem. Má to dvě veliké čočky a člověk
potom vypadá jako robot spíše, či kyborg. Ale malinkaté součástky jsou
pak lépe vidět.

    Neví někdo kde by se to dalo koupit a kolik to asi tak stojí ? Nic
sem nehledala, protože mě nenapadá co do vyhledávače zadat.

    Předem moc díky za načutnutí správným směrem :-)

Saša K. Svobodová - Viky