Hledá se "TO" :)

Sasa - Viky - Svobodova viky@zdravotnici.cz
Neděle Prosinec 26 17:12:54 CET 2004

Hezký den přeju,

    mám jeden problém a to ten že scháním jednu věc a nevím jak se
jmenuje a těžko se popisuje :-)

    O co jde:

    Jednou na Ampéru jsem viděla takovou pomůcku pro pájení a kontroly.
Něco jako mají hodináři na práci, takové "brejle" ale tak nějak zvláštně
tvarované a navíc třeba se světýlkem. Má to dvě veliké čočky a člověk
potom vypadá jako robot spíše, či kyborg. Ale malinkaté součástky jsou
pak lépe vidět.

    Neví někdo kde by se to dalo koupit a kolik to asi tak stojí ? Nic
sem nehledala, protože mě nenapadá co do vyhledávače zadat.

    Předem moc díky za načutnutí správným směrem :-)

					Saša K. Svobodová - Viky

         web: http://www.zdravotnici.cz
              http://www.doupatko.adslink.cz

        mail: viky@zdravotnici.cz