Zahrivaji se Pb aku pri nabijeni?

radek kasal radekkasal@seznam.cz
Středa Prosinec 22 12:15:24 CET 2004

A takhle to funguje, ted šéf ví, že uděláte maximum pro to, aby byla
baterie zachráněna. Ušetří se, tedy zdánlivě. No a pokud ji tam dáte s
nic moc kapacitou a ona klekne, tak budete na vině, neb jste ho
neinformoval o riziku.

 Řekl bych, nic moc vztahy na pracovišti. Asi bych si dal dohromady, co
vše jsem udělal pro záchranu baterie, odzkoušel jak dlouho vydrží
zálohovat, a pak bych šel s fakty ven. Zkuste si zjistit jaká je
životnost baterie, ono dlouhé skladování neprospívá.

Radek