Zahrivaji se Pb aku pri nabijeni?

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Prosinec 22 12:09:36 CET 2004

Dne středa, 22. prosince 2004 11:20 Vladimír Anděl napsal(a):
> Nabíjení malým proudem po dlouhou dobu (nejlépe impulzním třeba z
> jednocestného udměrňovače a malý vybíjecí proud mezi impulzy) je dobré pro
> desulfataci - pokud je ještě co zachraňovat. Pár cyklů nabíjení / vybíjení

UPSka baterku nabíjí pulsním proudem, dám jí tam 2k2 odpor, ste jně jako té
druhé mrtvole co je na trafu (té dám tak 6k8, přeci jen ji nabíjejí špičky
nefiltrovaného usměrněného napětí a to je tam jen chvilku).

> baterku taky trochu vylepší, ale olověnou ne tolik jako NiCd. Jenže to chce
> čas a ten je drahý :-)

Ta v upsce může asi zůstat a jednou za den ji potrápím, to mi nevadí. Ta druhá
na trafu může viset jak dlouho chce. Čas mi nevadí, nespěchám s tím, holt
budu spoléhat na statistiku výpadků a na to, že ta v lepší kondici to celé
dostatečně dlouho utáhne.;-)

Děkuji moc za všechny triky,

--

                        Jaroslav Lukesh