Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Prosinec 21 16:37:58 CET 2004

> Ale ono i tohle je docela slusne - co jsem se dival tak vetsinou to s timhle
> procesorem bud jen posila data na COM bez displeje a nebo to ma displej a
> tim to konci.

No asi som sa zle vyjadril; naozaj to JE slusne, ale sam ste tvrdil ze
by ste tam toho chceli viac (rosny bod) - a ano, preco sa obmedzovat?
:-)

> Bohuzel vzorky jsou asi uz mimo hru - ja jsem cidlo dostal od cloveka
> kteremu lezelo v supleti a vzdal se ho.

Tak tymto vyhlasujem "zbierku": ak sa este niekomu vala SHT11 ziskana
ako vzorka v supliku a nemieni ju v rozumnom case pouzit, prosil by som
si ju; na oplatku by som pripadne mohol ponuknut nieco z mojho suplika
(dohodneme sa).

wek