Problem s SHT11 - vadne cidlo?

Radek a Petra Vickovi rvicek@quick.cz
Úterý Prosinec 21 16:27:52 CET 2004

> No v tej slucke je nieco vyse 30 instrukcii, lebo sa tam robi
> s wordom. Nie vsetky sa vzdy vykonaju a nemam chut skumat ako
> to presne je; tomu
> PICovemu btbdfl jednoducho nerozumiem (ale zato ten Pascal,
> to uz ano,
> to je nieco uplne ine - skoda ze ten procesor nema dostatocne
> kilowatty
> aby sa tam dalo narvat vsetko co ste chceli).

Ale ono i tohle je docela slusne - co jsem se dival tak vetsinou to s timhle
procesorem bud jen posila data na COM bez displeje a nebo to ma displej a
tim to konci. Co se tyka tohodle tak jsem spokojen - koneckoncu asi by se
omezeni na 2kW toho free uPascalu dalo obejit treba tak, ze bych pouzil ten
ASM a sesil dva projekty do sebe a pouzil procesor s vice kW, ale nevim zda
to ma smysl.

> Nechce sa mi to verit; skor by som veril nejakej chybe v softe alebo
> uvazovani.

Ani ja zatim tomu moc neverim.

> Mimochodom, aj ja chcem vzorku, s ktorou nic neurobim, kde
> take rastie? (Zhodou okolnosti by som asi aj urobil - pre
> zmenu v spominanom Basic52 :-)

Bohuzel vzorky jsou asi uz mimo hru - ja jsem cidlo dostal od cloveka
kteremu lezelo v supleti a vzdal se ho.

RadekCX

--
Odchozí zpráva neobsahuje viry.