DTP studio ktere vytiskne klise plosnaku na film

Pavel pavel_t@centrum.cz
Pondělí Prosinec 20 21:51:18 CET 2004

> Winter ma problem! Mam zkusenost, ze filmy od nich nesedi s vrtackou

No me osobne sedi s vrtackou i DPS kreslena kopytem...
...vrtam je rucne:-)

Pri jake tride presnosti mate tuto zkusenost? Vseobecne osvit je na tr.5
jeste pouzitelny ale na 6 uz ne. Standartni 4 neni u Wintera a
PragoBoardu problem.

> - oni na tento druh osvitu asi voli levnejsi material, navic jsou
> trosku drazi a taky je dulezite, ze moc neumi eps. S obsluhou jsem to

No mozna je to tim, ze nepouzivam(e) eps ale ps.

> http://www.winter.cz/
> Film udělají na počkání a možná dostaneš i kalednář

Jo jeden mi tento rok visi doma v pracovne nad stolem :-)

Pavel