Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pátek Prosinec 17 21:18:34 CET 2004

On Thu, 16 Dec 2004, Jirka wrote:

> Mam podobnou, zkousel jsem, prilis nedoporucuji. Jedna vec je psana
> rozlisovaci schopnost (zde kvantizacni krok), druha vec hystereze a
> presnost v oblasti rekneme 10exp0 az 10exp1 gramu. Je to hodne spatne....

Otestoval jsem tu vahu Soehne. Tri predmety - tuzka 10g(az11g), flaska
912g-+1g, flaska 1555g-+1g . Dam na vahu flasku 1555g a prihodim tuzku -
ukazuje 1565g-+1g . Sundam tuzku a pridam flasku 912g a ukazuje 2467g-+1g.
Prihodim tuzku a ukazuje 2477g-+1g. Sundam ty dve flasky, zbude tuzka
a vaha ukazuje 11g(az 10g) . Ty hodnoty +- znamenaji ze to ukaze napr
1554g po chvili je tam 1555 pak 1556 a pak zase 1555g. Ony ty flasky
s vodou trochu kmitaji nez se ustali.

Rekl bych ze na odvazeni 7mi gramu hydroxydu z flasky je to dostatecne
dobry nastroj.