Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

David Franc taunus@seznam.cz
Pátek Prosinec 17 09:49:45 CET 2004

jestli muzu doporucit, tak v cene do 2tis bez DPH se jevi velmi dobre typ
KERN EMB,  2200/1g(1680) 220g/0,1 (1990) ceny bez DPH
velka vyhoda je ze se daji uzivatelsky z klavesnice kalibrovat a odchylka v
celem rozsahu se vejde do +-1g resp 0,1-0,2g

http://www.kern-sohn.com/os?0000001d0000001b001a3dbe0000002653cf72d0&gruppe=EMB&view=gruppe

a nebo jiz zminena velmi dobra SOEHNLE ultra - kalibrace sice sroubovakem
ale da se

http://www.kuchynske-vahy.com/product_info.php?cPath=60&products_id=635&osCsid=0386daa109414625a39d06b344dac963

levnejsi typy opravdu moc presne nevazi, jak jste si uz nekteri vsimli

DF.

----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 16, 2004 11:23 PM
Subject: Digitalni vaha (bylo Re: Opet Positiv 20 na scene)

Petr Simek napsal(a):

> Mimo tema - koukal jsem ze v makru nabizeji digitalni vahu Soehne za sest
> stovek - 5kg, citlivost 1g. S tim uz se daji tyhle 'drobky vazit' .

Mam podobnou, zkousel jsem, prilis nedoporucuji. Jedna vec je psana
rozlisovaci schopnost (zde kvantizacni krok), druha vec hystereze a
presnost v oblasti rekneme 10exp0 az 10exp1 gramu. Je to hodne spatne....

Uz docela dlouho uvazuji o porizeni nejake digitalni vahy, co by
skutecne umela chodit v oblasti 10exp0 gramu nebo i mene a byla pritom
cenove dostupna - bohuzel jsem na nic takoveho zatim nenarazil.

--
Jirka