Opet Positiv 20 na scene

Dusan Dolezal dolezal@zoner.com
Čtvrtek Prosinec 16 10:27:53 CET 2004

No tak ja to taky nevazim, pouzivam kupovanou vyvojku a redim ji od oka. Ale
nez jsem na tu spravnou koncentraci prisel, tak jsem par desek zkazil (kdyz
bylo zredeno malo). Ono to je urcite zavisle taky na kvalite predlohy, pokud
je deska treba trochu "presvicena" (tisknu na inkoustovce 2x na pauzak, z
laserovky je to samozrejme o neco lepsi, ale k te ted nemam rozumny
pristup), tak se spravne naredenou vyvojkou se to vyvola celkem dobre,
protoze ji clovek vcas vynda, ale pri malem zredeni to vyvolava hrozne
rychle a nez to clovek stihne z mysky vyndat, odplavi se vyvojka i tam kde
nema.

Dusan Dolezal

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Cihak@dkv.lbc.cd.cz
Sent: Thursday, December 16, 2004 10:01 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: RE: Opet Positiv 20 na scene

Já si s tím vůbec hlavu nedělám. Vývojku vyrobím podle oka. Pokud je příliš
koncentrovaná odleju a doplním vodou, pokud je slabá přidám pár peciček a je
to. Výsledek je takový, že vyvolávání trvá cca 1 - 2 min +- autobus :-)).
Zapomeňte na váhy a podobné nesmysly. Nic takového potřeba není - samozřejmě
pokud je máte nic Vám nebrání je použít. Chtěl jsem říci, že koncentrace
zdaleka není tak háklivá jak je tu prezentováno.

	Martin.