Opet Positiv 20 na scene

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Čtvrtek Prosinec 16 10:18:31 CET 2004

Cdlcc> Já si s tím vůbec hlavu nedělám. Vývojku vyrobím podle oka. Pokud je příliš
Cdlcc> koncentrovaná odleju a doplním vodou, pokud je slabá přidám pár peciček a je
Cdlcc> to. Výsledek je takový, že vyvolávání trvá cca 1 - 2 min +- autobus :-)).
Cdlcc> Zapomeňte na váhy a podobné nesmysly. Nic takového potřeba není - samozřejmě
Cdlcc> pokud je máte nic Vám nebrání je použít. Chtěl jsem říci, že koncentrace
Cdlcc> zdaleka není tak háklivá jak je tu prezentováno.

Ja jsem to tak predpokladal, ale chtel jsem vyloucit co nejvice
potencialnich chyb, abych se dostal k te skutecne. Ted mam do foroty
navazene 4 pytlicky po 7g NaOH :-).

Tomas

Cdlcc> Koncentraci vyvojky jsem vyresil tak, ze jsem si koupil v drogerii hydroxid,
Cdlcc> z nej jsem si udelal "koncentrovanou" vyvojku. Pred vyvolanim redim
Cdlcc> 1:5. Je to rychlejsi nez rozpoustet stale pecicky a presnejsi.