IR DO

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 15 14:20:57 CET 2004

Sony pry pouziva 56kHz (ruku do ohne bych za to nedal, tak to neberte jako 100% informaci), coz je zase nekde uplne jinde, tak by me docela zajimalo jak funguje takovy ten radiovy prevadec DO - jednu krabicku mate namirenou na pristroje, druhou mate za zdi namirenou na ovladace. Prenos mezi krabickami je vzduchem.

Logicky bych predpokladal ze to bude mit vysilani i prijimani IR na obou frekvencich (36 i 56 kHz), jinak to nemuze byt univerzalni pro vsechny pristroje...

P.K.