Vanocni retez z trznice...

mjfox@centrum.cz mjfox@centrum.cz
Středa Prosinec 15 10:47:38 CET 2004

U tohohle byl taky adapter a bylo na nem napsano IP65 (uprimne receno nevim proc a asi se tim mysli "krome vidlice"), jinak ta krabicka s elektronikou uz je napajena 24VAC.

U cehokoliv do venkovniho prostredi bych cekal aspon trochu vodotesne nebo vodeodolne provedeni - nezavisle na tom, jestli je to napajene 230VAC nebo jednim malym 1,5V knoflikovym clankem. Koroze je svina ;-)

Viz. mobily - prakticky vsecky jsou napajene z baterie 3,6V, ale jen nektere maji navic gumove tesneni...

P.K.